מתנות יודאיקה לכל מי שבלב

מתנות יודאיקה לכל מי שבלב

כאשר החגים הגדולים כמו חג ראש השנה וחג פסח מגיעים, הרצון לרכוש מתנות עולה על הפרק. אז מה אתם עומדים לקנות השנה? כיצד אתם מבדלים את הרעיונות שלכם מכל השאר? יש לא מעט מצבים בהם אנשים מקבלים מתנות ומגלגלים אותן הלאה עקב חוסר עניין. נשמע מוכר, אפילו קצת משעשע, מכאן, חשוב מתנות שישאירו את חותמן גם אם הן לא אמורות לעלות יקר או זול. אוהבים את האנשים שעומדים מולכם? רוצים לתת להם מתנה מכל הלב? מתנות יודאיקה נותנות את אותותיהן והן מזמן כבר שלא יקרות כמו שהיה נהוג לחשוב עליהן. כאמור, בזכות המתנות הייחודיות, אפשר לרגש כל אדם ובפרט אנשים שאתם באמת אוהבים. אז איך ומה בוחרים? 

כלים מרהיבים לפסח – כלי למצות 

כאחד מאותן רעיונות של מתנות יודאיקה מרהיבות ומרגשות, הנה רעיון מיוחד במינו, איפה האורחים שלכם לרוב מניחים את המצות? האם במגש פלסטיק או אפילו על השולחן עצמו בכיסוי מגבת? כאן נכנס לפועל רעיון מדהים ביותר של מתקן עשוי פורצלן מדהים עם עיטורים ובתוכו ניתן להניח את המצות. מרהיב, מושלם ובהחלט מקורי כמתנה מדהימה וחדשה- משהו אחר ומדהים, מתנה חדשה וחדישה. רעיון נוסף הינו פלטה להנחת כל סדר הפסח מתחילתו ועד סופה, כאמור, אפשר רק לשים את זה בסלון למראית עין, אבל אפשר בהחלט להגיש על גבי הצלחת את כל מהלך הסדר החל מכול מכות מצרים ועד חרוסת, מרור וכל השאר. אז אין כמו להתחיל את החג עם צלחת סדר הפסח מרהיבה שעליה עיטורים מדהימים. במסגרת צלחת לפסח, אפשר לראות צלחת פסח בגודל של 32 ס"מ עם עיטורים מרהיבים עליה. כפי שכבר צוין, ניתן לא להשתמש ולהניח את הצלחת למראית עין, אבל אפשר ואפילו רצוי להשתמש בה בזמן ליל הסדר עצמו. 

מתנות לשומרי שבת ומסורת 

במסגרת זו, ניתן בהחלט להשיג מתנות מרהיבות של כוס לקידוש יין מרהיבה, כוס מעוטרת מפורצלן עם צלחת תחתית מרשימה. כמו כן, ניתן לרכוש מגש לכבוד שבת, על המגש אפשר גם להגיש את האוכל, אבל אפשר בהחלט להניח גם את החלות עליהן עומדים לקדש. אם אתם בדרככם לאנשים שומרי שבת או אפילו שומרי מצוות, נטלה תהיה מתנה מושלמת לכל דבר- גם כאן, תהיה לכם אפשרות לפנק את האהובים עליכם בנטלה מדהימה מפורצלן ועיטורים. אז מי אמר שנטלה צריכה להיות מפלסטיק? הנה אפשרות לכלי המרהיב הזה את הכבוד הראוי ולהפוך את היודאיקה לכל דבר שני בבית. בסיכום דבר, אם אתם עומדים לקפוץ לחברים לפני חנוכת בית ורוצים לרגש אותם, אין ספק כי תחום היודאיקה יעשה את שלו וישמח את האנשים האהובים עליכם בזכות מתנה אחת שיכולה לעשות את ההבדל על כל המשתמע מכך.  

?מה אתה מחפש

הירשם לנויזליטר שלנו

הירשם עכשיו וקבל עידכונים על מבצעים ומוצרים חדשים וגם 8% הנחה על הקנייה הראשונה !

סל הקניות שלך