איך קונים שעונים שולחניים

איך קונים שעונים שולחניים

לעצב את הבית בצורה המושלמת ביותר, אם הרגע נכנסתם לבית חדש וכל מה שנותר לכם זה לתת נראות מושלמת לסלון, אתם לא באמת צריכים להשקיע יותר מדי עלויות. כאמור, יש כמה וכמה דברים שיכולים להקפיץ את המראה הכללי לבלתי היכר ולתת מראה מושלם לכל פינה בבית. אם זה בחדר השינה, סלון או אפילו חדר קבלת אורחים. יש בהחלט אביזרים שהופכים את זה למושלם על כל המשתמע מכך. מחפשים שעונים שולחניים שיעשו את זה למושלם? הנה כמה רעיונות שיש לנו להציע לכם במסגרת בחירת השעון המושלם ביותר. 

איך בוחרים שעונים שולחניים

יש לא מעט סוגים של שעונים כחלק מעיצוב הבית, לצורך העניין, שעון אליפסי מדהים שאפשר להניח על השולחן ומעוטר מלאכים בצבע שמנת וזהב. השעונים מדהימים ועשויים עץ ועיטורים מדהימים מחומרי פולי דמוי עץ אבל לא רק. במסגרת זו, ניתן לראות שעונים מרהיבים בצבעי שמנת וזהב וכן בעלי מנגנון שקט. כאשר מדברים על שעון שקט, מדברים על חפץ נוי שלא מרעיש יתר על המידה וגודלו 31/22 ס"מ. זו אם כן רק דוגמא אחת מיני כמה וכמה דוגמאות. במסגרת שעוני היוקרה, אפשר לראות גם שעונים המעוטרים בפרחים וצבעי מתכת. השעונים המיועדים לשולחן שכובים על זרי פרחים וגם הם מוצעים עם מנגנון קל ושקט  בצבעים שונים. הצבעים ייחודיים ביותר והגודל לצורך העניין משתנה ומגיע גם ל25/33 ס"מ. עלויות השעונים ונעים בין 300 ועד 400 שקלים. שעונים על גוונים של שמנת זהב הם מטוטלת סיבובית הם גם סוג של שעונים המוצעים במסגרת זו. ביחס למחירים האחרים, שעונים אלו יעלו יקר יותר בשל העיצוב הייחודי שלהם והאובייקט המסתובב. גם כאן, מיותר לציין כי מדובר במוצר בעל מנגנון איכותי ושקט. השעון יוקרתי ביותר משום שמבנהו עץ וכך גם העיטורים שלו מיוחדים ביותר. שלא כמו השעונים האחרים, גודלו של השעון יכול להגיע ל28/45 ס"מ. השעון הגדול ביותר מפואר, המספרים די גדולים והעיצוב מושלם- מה שיכול בהחלט להקפיץ את המראה הכללי ולספק בדיוק את מה שאתם צריכים לחדר השינה או הסלון שלכם. 

שעונים עם פעמונים לשידה או שולחן 

במסגרת בחירת שעונים לשולחן במגוון של צבעים וצורות, הנה הזדמנות לבחור שעון מעוטר פעמונים בגווני זהב. אלו הם למעשה שעונים ייחודיים והצבעים שלהם בצעי שמנת, זהב. גודלם של השעונים הללו יכול לנוע גם בין 30/20 ס"מ. עלות של שעון מדגם זה הינה 249 ₪ והיא מופיעה בתצוגת הקטלוג של השעונים השולחנים באתר. כל מה שצריך הוא פשוט לבקר באתר הבית שלנו לבחור את המוצר שישדרג את הנראות בסלון, חדר השינה או אפילו פינת האוכל. מחפשים שעון שיעשה את ההבדל, יהווה שימוש פרקטי לצד פריט עיצובי? הגעתם למקום הנכון ביותר להתאים את השעון השולחני שלכם לכל דבר. 



?מה אתה מחפש

הירשם לנויזליטר שלנו

הירשם עכשיו וקבל עידכונים על מבצעים ומוצרים חדשים וגם 8% הנחה על הקנייה הראשונה !

סל הקניות שלך