כלי בית כחלק מעיצוב הבית

כלי בית כחלק מעיצוב הבית

הדבר הטוב ביותר הוא לארח את מי שאתם אוהבים בצורה המכבדת ביותר. עומדים לפני חנוכת בית והבית שלכם מעוצב להפליא? חשוב שלא תשכחו גם את כלי בית, מערכות אוכל יוקרתיות, כלי פורצלן מפוארים וכלים מעוצבים. למעשה, לצד העיצוב המושלם, אי אפשר לפסוח על אירוח שבא עם מערכת אוכל יוקרתית שתעשה את ההבדל. רוצים להיכנס ברגל ימין לבית החדש שלכם? בואו נדבר על מערכות אוכל יוקרתיות שתעשנה את ההבדל ותשארנה את הרושם הטוב ביותר על כולם. 

מערכות אוכל יוקרתיות מפורצלן 

השוק הפתוח מציע לא מעט אפשרויות בכדי להפוך את האירוח שלכם למושלם ביותר, מערכת אוכל יוקרתית, זו אפשרות אחת, מאידך, כאשר אתם בוחרים כלי בית מחומרי פורצלן, אתם לא רק שמשדרגים את הנוחות, אלא גם מעניקים מראה מושלם לכל שאר האלמנטים המעוצבים בבית. אז מי אמר שרק בחגים אפשר להגיש את האוכל שלכם על גבי כלי בית מעוצבים ויפים? יש כל מיני מערכות הגשה, כאשר העלויות משתנות בין 600 שח וכך גם עד 1000 שח ויותר. תלוי מאוד מה התקציב אותו תעמידו לרשותכם, המשותף לכולם הינה הבחירה של כלים שלא רק בעלי נראות מושלמת, אלא גם נוחים ופרקטיים להגשה, אכילה וכך גם ניקוי בסופה של ארוחת ערב נהדרת. המערכות מחולקות לכמה וכמה סטים, חלקן 18 20 ואפילו 21 חלקים. לדוגמא, סט צלחות פורצלן מ18 חלקים יתחלק לכמה צלחות קטנות, גדולות וחלק מהן שתהיינה עמוקות. לצד הפרקטיקה המשולמת, יהיה ניתן לראות עיצוב ונראות שבוצעו במיוחד בכדי שהשולחן שלכם ייראה יותר טוב מתמיד. 

כלים להגשה מפוארת 

במסגרת כללי ההגשה, אין יותר מושלם מלהגיש עוגת אינגליש קייק בתבנית הגשה אובלית מדהימה המעוטרת בציורים כמו שושנים וזהב. הייתם מאמינים כי עלותן של תבניות ההגשה יכולות להתחיל החל מ30 שח ומעלה - אחרי הכול, מחיר שווה לכל כיס. כאמור, לא חייב נכון להיום להשקיע יותר מדי בכלי בית, לא כשיש מגוון רחב ביותר בעלות שפויה ועם אפשרות לשדרוג מראה השולחן לא רק בחג. אז אם יש לכם אורחים ואתם רוצים להגיש קינוח, הנה הזדמנות או רעיון נפלא להגשת עוגה בצורה קצת אחרת. רוצים להגיש באותה הצורה גם פשטידה טובה? הנה הזדמנות נוספת לרכוש מגש ייחודי מעוטר בציורים מדהימים ושלמות בעבודת יד. לצורך ההמחשה, הנה כלי הגשה מלבני לסלטים 20 ס"מ המעוטר מפרח אנגלי וזהב פורצלן. עלותו הינה 35 ₪ בלבד- בדיוק על כך אנחנו מדברים, כלי הגשה עם מראה יוקרתי שאינם יקרים יתר על המידה. אפשר להגיש סלטים, פיצוחים וכל דבר בהם. אז לצד כמה וכמה אפשריות, נראות השולחן וגם הבית שלכם מתחילה ונגמרת בכלי בית מובחרים במראה יוקרתי, אבל במחיר שווה לכל כיס. 

?מה אתה מחפש

הירשם לנויזליטר שלנו

הירשם עכשיו וקבל עידכונים על מבצעים ומוצרים חדשים וגם 8% הנחה על הקנייה הראשונה !

סל הקניות שלך